Hemfixarnas kunder skall alltid känna tillit och förtroende för Hemfixare. Långsiktigt bygger vi tillsammans en trygg avsändare för tjänster i hemmet med kvalité. Våra processer och kundresan är en del, du och dina medarbetares agerande och kvalitén på hembesöket den andra och viktigaste delen.
För att få ta uppdrag hos IKEA:s kunder kräver IKEA dessutom att ni som bolag efterlever deras IWAY krav. IWAY är en standard som alla, även Hemfixarna, måste efterleva. För att du skall kunna ta dessa uppdrag kräver vi och IKEA att du/ni läser och efterlever IWAY-Must kraven.
IKEA har infört IWAY för att definiera deras förväntningar på dig som Entreprenör i IKEAs värdekedja, när du handhar människor, din personal, planeten och djuren. IKEA:s kunder gynnas också av att veta att alla varor som IKEA säljer produceras, transporteras, levereras och monteras på ett ansvarsfullt sätt och att leverantörer till våra butiker, kundernas kontaktpunkter och produktionsanläggningar upprätthåller goda sociala, miljömässiga och djurskyddsmässiga villkor.
Hemfixarna kräver därför att du som entreprenör först tar del av IWAY och sedan svarar på frågorna i detta formulär. Frågorna är alla på nivån IWAY-Must. När det är klart får vi en kopia på svaren och ditt bolag möjligheten att ta uppdragen från IKEAS kunder.
Som en del av IWAY måste Hemfixarna genomföra ett antal stickprov hos våra Entreprenörer årligen. Det är därför viktigt att du och ditt bolag löpande uppdaterar ny personal om IWAY.
Du kan läsa IWAY i sin helhet, observera att det endast är MUST-kraven som behöver uppfyllas. IWAY